Met Stichting Harm Tiesing op bezoek bij het Drents Archief!

Ga terug in de tijd en ontdek het historische Drenthe

Stichting Harm Tiesing organiseert samen met het Drents Archief een boeiend en gezellig uitje voor zowel donateurs als niet-donateurs.

Ga met ons mee en breng een bezoek aan het Drents Archief. In twee groepen krijgt u een rondleiding door het prachtige historische gebouw, bekijken we een historische themafilm en nemen we een kijkje in het ondergrondse depot. Hier worden diverse originele documenten bewaard, waaronder historische kaarten, dagboeken en middeleeuwse oorkonden. Een ervaren historicus zal de verhalen achter deze bijzondere archiefstukken met u delen.

Wanneer

Het bezoek vindt plaats op donderdag 26 september 2024 om 14.00 uur. U dient met eigen vervoer te komen. Het programma duurt ongeveer 1,5 tot 2 uur.

Kosten

Er is plaats voor 30 personen tijdens de rondleiding, dus wees er snel bij! De kosten bedragen €12,50 voor donateurs en €15,00 voor niet-donateurs, inclusief een kop koffie. Na aanmelding ontvangt u een nota, die vóór 1 september 2024 dient te worden overgemaakt.

Stap met ons terug in de tijd en meld u vandaag nog aan!

Aanmelding